[160405] Issue Daily Röportajı

[160405] Issue Daily Röportajı



Red Velvet için hayranlar ne ifade ediyor?
Irene: Hayranlarımız sürekli bizimle beraber yani onların varlığı beni mutlu ediyor.
Seulgi: Lütfen bize sadık kalın, biz de bunun sayesinde istikrarlı bir şekilde ilerleyeceğiz.
Wendy: Etrafımızda olmamaları gibi bir durum yok. Hayranlarımız bana güç veriyor ve ilerlememe yardımcı oluyorlar.Hayatım boyunca birlikte olmak istediğim kişiler.Teşekkürler, sizleri seviyorum.
Joy: Benim sonuna kadar şarkı söyleme nedenim hayranlarımız.Bana inanan hayranlarımıza her şeyimi vermek istiyorum.
Yeri: Hayranlarımız benim arkamda duran güvenlik güçleri gibi. Birisi bana sataşmaya çalıştığında, o kişiyi takip edip azarlıyorlar. Beni güvende hissettiriyorlar.



Size en çok uyan Disney prensesi kim?
Irene: Uhm..Tinkerbell.
Seulgi: Belle. Teaserım yayınlandıktan sonra, çoğu kişi teaserda Belle'e benzediğimi söylüyordu.
Wendy: Şahsen, ben prenses olmayan karakterleri beğeniyorum yani...Bana uyan bir prenses olduğunu düşünmüyorum ehehehe.
Joy: Pamuk prenses. Dumb Dumb promosyonları zamanında, saçım siyahtı ve genelde kırmızı ruj kullandım. Çoğu kişi pamuk prensese benzediğimi söylemişti.
Yeri: Rapunzel. Filmini izlemiştim ve etrafımdaki insanlar ana karaktere benzediğimi söylemişti.



Hayranlardan duyduğunuz takma adlar arasında en çok sevdiğiniz ve hatırlanmaya değer takma adlar hangileri?
Irene: Hyun-ah..
Seulgi: Gapshingapwang
Wendy: Wannie, wan-ie ve taungwannie  beğendiğim takma adlar. Hatırlanmaya değer olarak ise seungwan-gun, seungwan hyung, seungwannie hyung.
Joy: Hatırlanmaya değer olarak “Malkeumi” (canlılık,parlaklık) var. Sadece duyarak beni mutlu bile ediyor. Beni gülümsetiyor hatta. En çok beğendiğim ise “Syeongari”(sooyoung civcivi).Son zamanlarda öğrendiğim bir takma ad ama sevdim çünkü civcivleri severim.
Yeri: Yerm. Arkadaşlarımın ve etrafımdaki insanların kullandığı bir takma ad.



Herkes evinizde yemek pişirdiğinizi biliyor, peki yemek pişirdiğinizde en eğlenceli kısım ne oluyor?
Irene: Birisi yemek yapmaya başladığı zaman hepsi bir araya geliyor bu çok hoş bir şey.
Seulgi: Birisi yemek yapmaya başladığında bir araya gelip yemeği tadıyoruz. Eğer bir şey eksikse “Şunu koy ve tadaa!” diyoruz.
Wendy: Yurdumuzdaki fırını ilk defa kullanırken, sıcaklığın ne kadar fazla olduğunu bilmiyordum..Bu yüzden..Muffin yapmıştım ve baya bir kabarmıştı.Kekin dış kısmı pişmişti ama içi pişmemişti.
Joy: Üyelerin arasında en iyi yemek yapan benim. Eğer yemek yaparsam, hepsi lezzetli olduğunu söyler ve tabağı silip süpürürler.
Yeri: Bu bir pişirme değil ama..Önceden Seulgi unnienin yaptığı sujebi adında bir yemek yemiştim. Tek hatırladığım şey yemeği ağzımdan çıkarttığımda çünkü tadı çok kötüydü.




En çok hatırladığınız ve en çok vurucu olan şarkı sözleri hangileri?
Seulgi: Vurucu kısım "Tekrardan karşılaşalım.". En çok hatırladığım "Masum hatıralarımıza denk geldim." (OOTN)
Irene: Vurucu kısım "Tekrardan karşılaşalım." (OOTN). En çok hatırladığım "Gözlerimin içine bakarak konuştuğunda, dürüst oluyorum.Çocukluğuma dönüyorum." (First Time)
Yeri: En çok hatırladığım "Gözlerimi açmış gibiydim, bulutlar birbirinden ayrılmış ve güneş doğmuştu.Beni uyandırdın,içimdeki küçük ışığı aydınlattın.". Vurucu kısım ise "Aramızdaki bu enerjiyi sonsuza dek saklayacağım, beni aydınlat." (Light me up)
Wendy: En çok hatırladığım "Sonsuza kadar biriz, bir yoldayız nasılsa." (First Time). Vurucu Kısım ise (Joy'un "Tekrardan karşılaşalım." (OOTN) ve Seulgi'nin "Gözlerimi açmış gibiydim, bulutlar birbirinden ayrılmış ve güneş doğmuştu." (Light me up)
Joy: Vurucu Kısım "Her şeyi bilmek istiyorum, seninkinden daha derin aptal bir kalbim var." (First Time). En çok hatırladığım ise "Eğer seni rüyalarımda görebileceksem, sorun değil.Tekrardan karşılaşalım." (OOTN)



Cr.redjuhye0n.itsyouairene
Çeviri:Eylül

Çeviri Red Velvet Turkey'e aittir. Lütfen (ç)almayınız.

Share:

0 yorum